גברים לחוצים ויחסים מלחיצים

גברים רבים חשים לחץ בחייהם, אם זה במקום העבודה הדורש להשאר עד שעות מאוחרות ואם זה לחץ בבית הכרוך בלהביא הביתה כסף רב, ולהגיע ולעזור בבית. זהו לחץ שלעיתים הוא בלתי אפשרי ומשפיע על אספקטים שונים בחיי הגבר כמו לדוגמא בחדר המיטות. לגבר לחוץ שראשו טרוד באינספור משימות קשה מאוד לתפקד באופן תקין ונמרץ בחדר המיטות. מה אפשר לעשות והאם כדאי לפנות לעזרה? כל זאת ועוד במאמר שלפניכם.

השפעות העולם המודרני על התפקוד המיני

העולם בו אנו חיים כיום מלא בדברים טובים אשר מתפתחים כל יום עוד ועוד אך במקביל לכך ישנה גם השפעה שלילית על חיי בני האדם בעידן המודרני. גברים רבים אשר נמצאים בבית שלהם בעמדה הראשית מבחינת הבאת משכורת גבוה הביתה שבזכותה יש כסף למשפחה, נמצאים בלחץ עצום כדי להוכיח את עצמם ואת יעילותם כדי שחלילה לא יפטרו אותם, או גרוע מכך, יחליפו אותם ברובוט או איזושהי טכנולוגיה מתקדמת אחרת.

במקביל אותם גברים חווים לחץ מצד האישה להגיע בזמן הביתה כדי לעזור בשגרת היום עם הילדים. הגבר מוצא את עצמו נקרע בין שני עולמות שונים שבשניהם הוא צריך להיות הכי טוב ואין לו אפשרות להתפשר. הלחץ הזה בהחלט משפיע על תפקודים אחרים בחיי הגבר כגון התפקוד המיני שלו שהרבה פעמים נפגע.

השפעה נוספת של העידן המודרני קשורה באספקט אחר לגמרי – הקרינה שנמצאת כל רגע נתון מסביב כולנו. אין עדיין מחקר כולל ומקיף בו ישנן הוכחות חותכות אך ישנן השערות כי קרינה משפיעה מאוד על גוף האדם, גורמת למחלות שונות וגם מפריעה לתפקוד המיני של הגבר וגורמת לו לבעיות כגון אין אונות וכיוצא באלו.

צריך שניים לטנגו

אם אתה נמצא במערכת יחסים קבועה ויציבה עם גבר או עם אשה חשוב מאוד לשתף אותם במידה ואתה חווה בעיות הקשורות לתפקוד המיני. הפרטנר/ית שלך יבין אותך ויתמוך בך בשעה כזו ולכן אין לך מה לחשוש. לעיתים השיתוף עם בן או בת הזוג יעזור ויגרום להורדת הלחץ באספקטים שונים במערכת היחסים, מה שיחזיר את התפקוד המיני הרגיל לחדר המיטות. תוכלו גם לשלב איש מקצוע שייתן עצות וילווה אותך ואת השותפ/ה שלך לחיים. אל תרים ידיים ואל תוותר. מערכת יחסים אשר נעדרת מין, סופה להתפרק. המין הוא חלק חשוב ונכבד במערכות יחסים ושומר על אינטימיות נעימה בין בני הזוג.

פתרונות בעיות בתפקוד המיני

קיימות פתרונות רבים לבעיות שונות הצצות בחדר המיטות. ישנם פתרונות ארוכי טווח, הלוקחים זמן אך בסופו של דר עוזרים לך להיפטר מהבעיות מהן סבלת. טיפולים אלו הן בדרך כלל טבעיים וכוללים שימוש בצמחי מרפא, שמנים אתריים וכיוצא באלה. גם היוועצות עם רופא ותזונאית יכול לחולל פלאים בטווח הארוך בעניין התפקוד המיני.

לעומת זאת ישנם גם פתרונות אחרים, קצרי טווח, אשר יכולים לעזור בוברגע לגבר הזקוק לכך, אך לא פותרים את הבעיה מהשורש שלה. הכוונה היא לתכשירים כדוגמת קמגרה ג'ל, אותו ניתן לשתות ותוך כרבע שעה להיות כשיר לבצע אקטים מיניים. הבחירה בתכשירים השונים יכולה לעזור גם לגברים אשר לא סובלים מכל בעיה ורק רוצים להכניס מעט אקשן לקשר הזוגי בו הם נמצאים.

תשתף מישהו ואל תתמודד לבדך

אם אתה סובל מבעיה כזו או אחרת הקשורה לתפקוד המיני, ובמידה ואתה נמצאת במערכת מלחיצה בה אתה לא מצליח להתבטא ולשתף – אנא פנה לאיש מקצוע בתחום אשר יוכל לעזור לך ולהפנות אותך לגורמים מטפלים נוספים במידה ויש צורך בכך. אל תשמור בבטן ותתמודד עם הבעיה שמציקה לך מכיוון שהיא לא תעלם מעצמה אלא רק תחריף עם הזמן.