שירות מיסטיקנים און ליין

מהן אמונות טפלות?

אמונות טפלות הוא שם כולל לאמונות, מקרים שמתרחשים וסימנים שנקרים בדרכו של אדם, שיש להם משמעות עבורו. האמונות נחלקות לכאלה שמביאות מזל טוב ולכאלה המנבאות רעות. שירות מיסטיקנים און ליין יספק לכם מידע ונוסף במידה ויש לכם שאלות הנובעות מאמונות בנושא, או בעקבות מקרים שקרו לכם.


שירות מיסטיקנים און ליין – מקורן של האמונות הטפלות

המחנה המשותף לאמונות אלו הוא שהן לא מדעיות. לא הוכח למשל כי חתול שחור אכן מביא מזל רע, אבל זה לא מנע מציבור גדול מאוד להאמין בהן. אמונות אלו התפתחו עם השנים בעמים ובתרבויות שונים, והתגלגלו להן עם השנים. מעניין לדעת אם אותן אמונות נשתמרו בצורת המקור שלהן, או שהשנים עשו את שלהן והן התגלגלו והשתנו אט אט עד לצורה המוכרת לנו היום. אחד התחומים החזקים באתר מיסטיקנים און ליין הוא התחום של הסרת עין הרע והסרת קללות. מדובר בתחום עתיק, עם שורשים ביהדות.


טאץ' ווד

אנשים שונים חוששים מדברים שונים, אך אני סבור כי אחרי הכל רובינו פוחדים מאותם דברים: אובדן, בעיות בריאותיות, מצוקות כלכליות וכדומה. כאן תמצאו עשרות מיסטיקנים און ליין שיש ביכולתם לעזור ולכוון בכל בעיה. אך מעבר לפחדים קיומיים, כל אחד מאיתנו נושא עימו אמונה טפלה קטנה שמלווה אותו והוא יעשה הכל על מנת להימנע מלהיתקל בה. למשל: יש אנשים שלא יעזו לחצות את הכביש אחרי שהבחינו בחתול שחור. אחרים ימנעו מלעבור תחת סולם השעון על קיר. יש כאלה שלא פותחים מטריה שלא תחת כיפת השמים או לא ישבו בפינת השולחן מחשש שלא יתחתנו מעתה למשך 7 שנים. אמונה שמלווה אותנו מילדות, שאם מישהו יעבור מעלינו, נפסיק לגבוה, ולא נניח לו עד שישוב על עקבותיו.


מיסטיקנים און ליין – לקבלת מזל טוב

לשמחתנו, יש אמונות טפלות שמלמדות על מזל וברכה. באופן מפתיעה, לשלשת יונה שנושרת על ראשך מעץ נחשבת לברכה ואנשים מקבלים זאת באהבה. גם כוכב נופל או ריס שנושר לנו מסמל מציין זמן טוב להביע בו משאלה. ואם תשתו את לגימות המשקה האחרונות בבקבוק, תזכו להתחתן בקרוב. יש לכם עוד שאלות? עשרות מיסטיקנים און ליין ממתינים לכם כאן.