קידום אתרים חינם

קידום אתרים חינם – למי זה מתאים ?

קידום אתרים חינם מתאים יותר מכל למי שאין לו כסף לתקציב פרסום. אם אין לכם תקציב פרסום חודשי בגובה 1500 ש"ח בחודש, כנראה שתאלצו לבצע כמה פעולות קידום בעצמכם.

יש לכם אתר חדש? יש לכם מערכת ניהול דינאמית? אתם מבינים דבר אחד או שניים באינטרנט? יש סיכוי לא רע שתצליחו להתקדם בתוצאות של מנוע החיפוש. קידום אתרים חינם דורש תקופה ממושכת של לימוד עצמי, השקעת זמן לא מבוטלת והרבה אופטימיות. מוכנים?

קידום אתרים חינם – היסודות

הבסיס של קידום אתרים הוא אופטימיזציה, כלומר בנייה נכונה של אתר האינטרנט שלכם. אם בחרת במסלול של קידום אתרים חינם, כדאי לכם להוריד 'מדריך קידום אתרים' כלשהו, ולהתחיל ללמוד את הדגשים המרכזיים של קידום אתרים. לפני שמתחילים בכלל לעבוד על האתר, עליכם לנסות ולהבין מיהם הלקוחות שלכם ואיך הם מחפשים את העסק שלכם בגוגל.

קידום אתרים חינם דורש מכם לחשוב במקום הלקוחות! אחרי שגיבשתם את רשימת המושגים שאתם רוצים לקדם, עליכם לתת ביטוי לכל מושג בתוך האתר שלכם.

קידום אתרים חינם: שימוש בדפים פנימיים

הרבה בעלי עסקים חסרי ניסיון, נוטים לנסות ולקדם את כל המושגים באמצעות דף הבית. זה מתבטא בדרך כלל בכותרת ארוכה ומסורבלת של האתר:

הדפסה על חולצות | הדפסת חולצות | חולצות חדשות | חולצות לחברות | חנות חולצות במרכז

זו ממש לא הדרך להשיג את מבוקשכם. בדרך כלל, לא רצוי לקדם יותר מ3-4 מושגים בדף אינטרנט אחד. כלומר, את המושגים הכי תחרותיים שלכם, ניתן לקדם באמצעות דף הבית שלכם. אבל את שאר המושגים, מומלץ יותר לקדם באמצעות הדפים הפנימיים של האתר.

קידום אתרים חינם: תכנים חדשים

התחלתם תהליך של קידום אתרים חינם, ואתם מעוניינים לקדם מושג כמו 'חולצות לחברות'. מומלץ מאד לפתוח באתר שלכם דף חדש בנושא 'חולצות לחברות', שיכיל טקסט רלוונטי עם המושג הזה. את המושג 'חולצות לחברות' ניתן לשלב גם בכותרת הדף הספציפי וגם בתיאור הדף הספציפי. אם תבצעו פעולות אלו כמו שצריך, תקבלו תוצאה יפה בגוגל.

קידום אתרים חינם: פרסום

אחרי שסיימתם לבנות את האתר שלכם כמו שצריך, מתחילה העבודה האמיתית. החלפת קישורים עם אתרים רלוונטיים ופרסום מאמרים ברשת. קידום אתרים חינם הוא עבודה לכל דבר.