פורטל מיסטיקנים און ליין

כותבת אורחת: איבט צוריאל


זה הזמן לשינוי

ח' פנתה אליי דרך מיסטיקנים און ליין. היא נשמעה בהתחלה די חוששת, לא ממש בטוחה בעצמה, כאילו מנסה משהו שהיא עומדת להתחרט עליו. הדבר הראשון שעשיתי היה להרגיע אותה ולהסביר לה ששום דבר רע לא יקרה כאן, הכי הרבה, ניסתה משהו ולא הלך, לא קרה כלום. היא קצת נרגעה והחלה לשתף פעולה.


חברה המליצה

שאלתי את ח' איך היא הגיעה אליי, כלומר איפה שמעה על מיסטיקנים און ליין. היא סיפרה שלי שחברה שלה, שהיו לה בעיות להיכנס להיריון, חיפשה באינטרנט אחר איזשהו מידע, אחרי שהיא עברה כמעט כל טיפול אפשרי ולפני שהיא הרימה ידיים, נתקלה באתר מיסטיקנים און ליין. החליטה לנסות, במקרה חייגה אליי ואחרי הייעוץ שלי, נס – היא נכנסה להיריון בתוך חודש. באופן טבעי! כשח' סיפרה לאותה חברה על הבעיות שלה – הקשורות גם הן להיריון, הציעה לה ח' לפנות לאתר מיסטיקנים און ליין ולבקש את עזרתי.


פתרון בשורש הבעיה

ח' סיפרה לי שהיא דווקא נכנסת להיריון בקלות אבל לא מצליחה לשמור עליו. היא כבר עברה שלוש הפלות טבעיות ועוד אחת יזומה שנעשתה לאחר שנתגלו פגמים רבים בעובר. אחרי ההפלה הרביעית היא הייתה במרה שחורה, אומללה, נכנסה לדיכאון ולתסכול רב. הרופאים לא הצליחו להבין מה קורה והפסיכולוג לא הצליח להוציא אותה מהבור הנפשי אליו נכנסה. רגע לפני שהיא מתייאשת, היא מחליטה לנסות בעצת חברתה ולפנות אליי דרך אתר מיסטיקנים און ליין. לאחר ששמעתי את דבריה של ח', ידעתי כבר את שורש הבעיה וכיצד ניתן לנסות לפתור אותה.


באושר ואושר

הייעוץ שלי לח' כלל שילוב של כמה תחומי מיסטיקה – נורמולוגיה, גרפולוגיה ופתיחה בקלפים. הייעוץ עצמו ערך נעשה באמצעות שיחות טלפוניות, כולן דרך מיסטיקנים און ליין, כאשר כל שיחה נבנית על קודמתה וכללה הוראות שונות עבור ח'. ח' יישמה את ההוראות וכבר לאחר השיחה הראשונה, בישרה לי שהיא בהיריון. השיחה השלישית התקיימה כשח' הייתה בחודש השישי, הרבה מעבר למה שהחזיקו ההיריונות הקודמים, אך עדיין מלאה בחששות. את השיחה האחרונה קיימנו לאחר הלידה, כשבידיה של ח' תינוקת  בריאה ויפה. אחרי הסיפור הזה היו עוד כמה סיפורים מרגשים, אבל זה הסיפור המרגש ביותר.