ספרד עם ילדים

ספרד עם ילדים באזור ברצלונה

טיול של ספרד עם ילדים הוא ללא ספק טיול שיכול להיות נהדר, אם יודעים כיצד לתכנן אותו בהתאם לצרכים שלכם. ספרד היא ארץ ידידותית מאד לא רק לתיירים מבוגרים אלא לכל גילאי המטיילים באשר הם. מדובר במדינה שגם כוללת מאות אטרקציות שונות המיועדות לכל בני המשפחה מגדול ועד קטן. אז מה אתם צריכים לעשות בשביל טיול בספרד עם ילדים ? אתם בסך הכל צריכים לאתר מראש את האתרים הללו ! מבין הערים המרכזיות בספרד, אין שום ספק שברצלונה היא העיר בה"א הידיעה לטיולים משפחתיים עם ילדים, ומזמנת לכל המשפחה ביקור באתרים מעניינים ואטרקציות מגוונות ומרתקות ביותר

מה יש בה בברצלונה?

ברצלונה מושלמת בשביל טיול לספרד עם ילדים, משום רשימת האטרקציות הארוכה שיש בה. אחת מהאטרקציות המרכזיות שלה היא פארק המצודה. מדובר באזור שהיה בעברו מצודה של מלכי ספרד, וכיום הוא משמש כפארק פסטורלי ופתוח לציבור. בפארק עצמו שורה ארוכה מאד של אטרקציות – שיט באגם, מוזיאונים, שחזורים של מצודות עתיקות, ואפילו הפרלמנט הקטלאני המקומי !

איפה עוד אפשר לבקר?

ביקור של ספרד עם ילדים שמתמקד באזור ברצלונה, לא יכול להיות שלם אם תפספסו את גן החיות של ברצלונה. מדובר על גן חיות עצום במידה כזו שכדאי מראש לוותר על האפשרות של טיול רגלי. זכרו כי טיול של ספרד עם ילדים דורש לא מעט סבלנות מצד המבוגרים, משום שהילדים מתעייפים בקלות. לכם אולי יש כוח ללכת ברגל בתוך גן החיות, אך הילדים יתעייפו במהרה. במקום זאת – שכרו רכב חשמלי לכל המשפחה, ותוכל ולטייל בנינוחות בתוך הגן .

ומה עוד כדאי להכיר?

כאמור, ברצלונה היא מושלמת עבור טיול עתידי של ספרד עם ילדים. אתרים שאותם הזכרנו הם רק טיפה אחת קטנה בים של אתרים. אתם מוזמנים לבקר בין השאר גם באקוואריום של ברצלונה, בפארק השעשועים אוונטורה ובעוד אתרים רבים אחרים . כאמור, האטרקציות הן בלתי נגמרות וכל שנותר הוא פשוט לטוס וליהנות עם כל בני המשפחה.