טיול לנוסע העצמאי – פרו מחכה לכם

טיול לנוסע העצמאי או טיולים תפורים הפכו בשנים האחרונות לצורה מאד מקובלת ומאד פופולארית לטיולים שונים ברחבי העולם כולו, ובמיוחד באיזורים הפחות מפותחים של העולם, אשר מעניינים יותר ויותר אנשים מכל קצות העולם. מדובר בעצם על איזורים כמו אפריקה, דרום מזרח אסיה, אוסטרליה, איי הפסיפיק או הקריביים וכמובן, דרום אמריקה. טיול לנוסע העצמאי לדרום אמריקה, אולי יותר מכל האיזורים האחרים בעולם הם הכי מבוקשים והכי נפוצים כיום, וגם הישראלים גילו את סגנון הטיול הזה ליעד המיוחד ומבקשים לצאת ולבלות באזור קסום זה וזאת באופן עצמאי כמובן.

פרו – ארץ האינקה המרתקת כל כך

פרו היא מדינה ענקית בכל קנה מידה גם במימדי המדינות של יבשת זו. לימה, בירת פרו הינה עיר מודרנית לכל דבר אשר תוכלו למצוא בה את כל הדברים המוכרים בעיר גדולה, slot machines כולל מוזיאונים, אטרקציות שונות, מסעדות ובתי קפה גדולים וציוריים, אבל לא זו הסיבה אשר אנשים מגיעים לפרו. אנשים מבקשים את פרו כיעד של טיול לנוסע העצמאי בגלל העתיקות ובגלל תרבות האינקה שנשמרה שם באופן מדהים.

ארגון של טיול תפור לפרו עבור כל נוסע ונוסע בהתאמה אישית

ישנן חברות המתמחות בטיולים לנוסע העצמאי לפרו ויוכלו לתפור לכם חבילה נהדרת לזוג, למשפחה או לקבוצות מטיילים בגדלים שונים. טיול כזה יוכל לקחת שבוע או יותר וניתן לשלב עימו גם ביקור במדינות שכנות כמו בוליביה, ברזיל או קולומביה. ארגון של טיול לנוסע העצמאי כוללים הכל, מהיציאה מהארץ ועד לחזרה לארץ כולל מדריך, כל סידורי הלינה וכדומה.

טיול לנוסע העצמאי לפרו – לאן נוסעים?

טיול כזה ייקח אתכם לכל המקומות הנחשבים בפרו. החל מלימה הבירה דרך ארקיפה ועמק קולקה, ביקור בקניון קולקה ובעיר פונו, טיפוס בהרי האנדים עד לאגם טיטיקקה הגבוה באגמי העולם, ביקור בקוסקו ובמצ"ופיצ"ו עיר הבירה של שליטי תרבות האינקה שנחרבה לפני כמה מאות שנים וכיוצא באלה מקומות היסטורים. טיול כזה יכול להתמשך שמונה או עשרה ימים וניתן לגוון ת המקומות על פי הרצון או התקציב שלכם.