הסרת עין הרע


זה לא שטויות

עם עין הרע לא משחקים. אסור בשום פנים ואופן להזניח את הבעיה וברגע של חשש ראשוני, אפילו הקטן ביותר, שעליכם יש עין הרע, פנו באופן מידי למומחה בתחום הסרת עין הרע. חייכם ישתנו לטובה ואתם תתחילו לנשום לרווחה.


מאיפה באה אלינו עין הרע?

עין הרע היא סוג של אנרגיה המרחפת לה בעולם רוחני בלתי נראה, מידי פעם נדבקת לאנרגיות של בני אדם ולעיתים אפילו עושה נזק לא קטן. זוהי אנרגיה בעלת מטען שלילי המסוגלת להרוס, להכאיב ולטלטל. בכל מקום שהיה תגיע אליו היא תעשה נזק ולכל אדם שהיא תידבק אליו היא תגרום לצרות צרורות. השאלה היא, כיצד היא נוצרת ומאיפה היא מגיעה אלינו? התשובה לשאלה הראשונה ברורה למדי – אנרגיה שלילית נוצרת על ידי מחשבות שליליות, מעשים לא הוגנים, ניבול פה ולשון הרע. התשובה לשאלה השנייה – עין הרע עלולה להידבק אלינו גם אם מישהו התכוון לכך וגם לגמרי במקרה, ללא שום זדון.


מה עושים כדי להיפטר ממנה?

אם אתם חשים שיש עליכם עין הרע אתם מוכרחים לפנות באופן מידי למומחה בתחום הסרת עין הרע. אסור בשום פנים ואופן להמתין עם זה או להזניח את הבעיה. כמה שיותר מוקדם פנו לעזרה מקצועית כך חייכם יחזרו למסלול התקין בפרק הזמן הקצר ביותר. הסרת עין הרע זהו הליך מורכב והכלים לביצועו נבחרים בהתאם לסוג הבעיה הספציפית, להעדפותיו האישיות של המטופל ולשיטות הטיפול האינדיווידואליות של המטפל. לעיתים מספיקה ברכה או קמע אחד ולעיתים נדרשים כמה מפגשים בביתו של המטופל על מנת לטהר את גופו ואת ביתו.


מה עושים כדי להתגונן מפניה?

הסרת עין הרע האפקטיבית ביותר היא המניעה. הכי טוב להתגונן בפני האנרגיה ההרסנית הזו מאשר לנסות להיפטר ממנה. כנסו לאתרים של מיסטיקנים און ליין, כאלה יש היום הרבה מאוד ברשת האינטרנט, וקבלו את כל המידע וההכוונה בנוגע להתגוננות בפני עין הרע. קמעות, ברכות, סגולות יומיות, חוט אדום על היד, חמסה בבית או על הגוף – כל אלה בהחלט יכולים לסייע לכם במשימה.